Workshop The Voice of the Customer

Op donderdag 15 december organiseren we "Understanding the Voice of the Customer", een workshop over het potentieel van AI voor automatische emotiedetectie met een focus op becrijfstoepassingen.

De workshop start om 14.30 u. met een boeiende gastlezing van Horst Remes en eindigt met een netwerkreceptie om 17.30 u. De workshop is gratis, maar registreren voor 10 december is verplicht.

Hopelijk tot dan!

Véronique Hoste, Orphée De Clercq, Els Lefever, Ellen De Geyndt, Cynthia Van Hee, Michael Lumingu & Olivier Parent.

 

Inschrijven?
Locatie
Wanneer?
Plaatsen
Zaal De Blauwe Vogel (Bibliotheek De Krook)15/12/2022 14:30 - 19:00N\A

Bijkomende informatie

Ik zal aanwezig zijn tijdens de workshop (14.30 u. - 17.30 u.)
Ik zal aanwezig zijn tijdens de receptie achteraf (17.30 u - 19 u.)
Reacties op deze website: oc-ict@UGent.be
English | Print
inloggen