Event: Welcome Week - kennismaking studenten en lesgevers

Registration via https://event.ugent.be/registration/kennismaking from 01-09-2023 09:00 until 15-09-2023 17:00

Beste lesgevers

Tijdens de week van 18 tot en met 22 september organiseert onze faculteit een Welcome Week voor alle nieuwe internationale degree studenten.

Dinsdag 19 september zal volledig in het teken staan van kennismaking met de studenten én met de lesgevers.

We starten om 11u in auditorium Picard met een welkomstwoord van onze decaan en onze onderwijsdirecteur, nadien volgen er korte presentaties van de vertegenwoordigers van de opleidingen EW/TEW/HIR.

Rond 12u verplaatsen we ons naar auditorium Vlerick waar we een lunch met “speed date” zullen organiseren. Geen hartjes en kaarslicht, maar zoals het hoort bij een speed date zullen de studenten wel elke 10 minuten doorschuiven naar een andere tafel om zoveel mogelijk medestudenten (en lesgevers) te leren kennen. We voorzien op elke tafel enkele ijsbrekers om het gesprek vlot op gang te trekken.

Jullie worden als lesgever uit de masteropleidingen EW/TEW/HIR bij deze van harte uitgenodigd voor de lunch met speed date om 12u in auditorium Vlerick. Zowel voor de studenten als voor de lesgevers wordt het hopelijk een interessenate, leuke middag tijdens deze eerste kennismaking.

We vragen om u te registreren zodat we voor iedereen een lekkere lunchbox kunnen voorzien.

Hopelijk tot dan!

Register Option Description Location When? Cost in EUR Available Seats