Event: introductiedagTHK

Registration via https://event.ugent.be/registration/introductiedagTHK from 08-07-2023 14:41 until 22-09-2023 11:00

Description

Bedankt voor jullie inschrijving voor onze opleiding.

Naar jaarlijkse gewoonte organiseert de opleiding Tandheelkunde voor alle nieuwe studenten een introductiedag. Tijdens deze introductiedag wordt u verwelkomd door de OC voorzitter en haar team, krijgt u allerlei praktische informatie gepresenteerd en wordt u door de studentenvereniging Dentalia rondgeleid op de campus. Deze introductiedag is dus een must voor iedereen die start in 1ste Bachelor Tandheelkunde.

Deze gaat door op vrijdag 22 september 2023, om 11u in het auditorium H op het UZ Gent. Na de presentaties worden jullie rondgeleid op de campus door onze studentenvereniging Dentalia. Die rondleiding zal rond 15u worden afgerond.

Dentalia voorziet nadien nog  een drink, maar u bent vrij hier al of niet aan deel te nemen.

Locatie: auditorium H, 0P8, ingang 22, UZ Gent (Campusplan)

Er wordt gevraagd zowel de presentaties als de rondleiding bij te wonen.

Mvg

Curriculummanager Mieke De Cokere en het OC team